ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

Az általános szerződési feltétek (ÁSzF) a Irtó Trió Kft.www.irtotrio.hu honlapján (a továbbiakban Áruház) keresztül megvásárolható összes termékekre vonatkozik.

A Irtó Trió Kft. jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően leadott megrendelésekre alkalmazandók. Az Áruház fenntartja a jogot, hogy előzetes figyelmeztetés nélkül változtatást, javítást hajtson végre az Áruházon, vagy az Áruházat más domain név alá helyezze át.

Az Áruházban regisztrálni és rendelni kizárólag 18. életévüket betöltött természetes személyes jogosultak. Ön az Áruház használatával illetve a regisztrációval elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

 

  1. Az Áruház

A szerződés a Irtó Trió Kft. jön létre.

Név: Irtó Trió Kft.

Székhely: 1116.Bp. Sáfrány utca 37.

Cégjegyzékszám: 01-09-725747

Adószám: 13249188-2-43

Bankszámlaszám: OTP  11742348-2002139-0000-0000

 

Ügyfélszolgálat címe: 1116.Bp. Sáfrány utca 37.

Telefonszáma: 06 10315 0420

Email címe: office@irtotrio.hu

 

  1. A szerződés:

Szerződés nyelve: magyar.

A megrendelni kívánt termék jellemzőiről, áráról, a szállítás díjáról, feltételeiről a termékre kattintva tájékozódhat. A „Kosárba” feliratra vagy a kosár ikonra kattintva tudja a terméket virtuális kosarába helyezni. Itt választhat, hogy további termékeket keres az Áruházban („Vásárlás folytatása”) vagy befejezi a megrendelés folyamatát a „Kosár” gombra kattintva. Ha az utóbbi lehetőséget választotta, akkor megjelenik a kosár tartalma, ahol leellenőrizheti kosarának tartalmát. A kosár oldalon módosítani tudja a megrendelést, és tételt tud törölni a kosárból. Ha minden rendben talált, akkor a „Fizetés” feliratra kattintva elkezdheti a megrendelést, bejelentkezhet fiókjába vagy regisztrálhat.

A regisztráció során Ön köteles valós adatokat megadni. Az adatait Ön bármikor módosíthatja, ehhez ügyfélszolgálatunkon segítséget nyújtunk. Fiókját bármikor törölheti. Fiókját felfüggeszthetjük vagy törölhetjük, ha bebizonyosodik, hogy Ön valótlan adatot adott meg, vagy megszegte az ÁSZF szabályait. Az Áruház nem felel azon károkért, amely abból származik, ha fiókjának adatait, jelszavát harmadik félnek átadta, vagy gondatlan magatartásával azok megszerzését lehetővé tette.

Ha bejelentkezett fiókjába és megadott minden szükséges személyes adatot, adja meg a szállítási adatokat is. Amennyiben számlázási cím eltér a szállítási címtől kérjük, jelezze. Ezt követően megadását követően a kívánt fizetési módot kell kiválasztania rendelkezésre álló lehetőségek közül, majd a „Tovább” feliratra kattintani.

Megjelenik egy összegző képernyő, ahol a megrendelésének adatit a végleges elküldés előtt utoljára még ellenőrizheti és javíthatja.

Az adatbeviteli hibákat a megrendelés során bármikor javítani tudja még az összegző felületen is lehetősége van erre. Terméket törölhet a kosárból az „X” gombra kattintva, megváltoztathatja a személyes adatait a „Módosítás” feliratra kattintva, a termék mennyiségét is növelheti, illetve csökkentheti a termék mellett található „Módosítás” feliratra kattintva.

A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését és küldheti el az Áruház felé. Ezzel a véglegesítéssel Ön leadja rendelését, amely a szerződés szerint ajánlatnak minősül.

Az ajánlat megérkezése után automatikus e-mailben visszaigazoljuk Önnek. Először Ön e-mailben megerősíti, hogy az Áruház megkapta az Ön megrendelést és hamarosan értesítjük a megrendelés elfogadásáról. Ez a tértivevény nem jelenti megrendelésének elfogadását, hanem csupán arról tájékoztatja Önt, hogy megrendelése beérkezett.

Az Ön megrendelését külön elfogadó e-mail, „Megrendelés visszaigazolása” útján fogadja el, a szerződés az ajánlat az Áruház általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre.

Ha a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében hibát vesz észre, azt haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül jelezze az Áruház felé.

A megrendelés adatait az Áruház tárolja. Ha nyomtatott formában is meg szeretné kapni, akkor kinyomtathatja a „Megrendelés visszaigazolása” című dokumentumot.

 

  1. Az ár és a fizetés:

Áruházban a termékek mellett feltüntetett ár magyar forintban értendő és tartalmazza a törvényben rögzített ÁFA-t, valamint a betétdíjat. Az ehhez számítandó egyéb költségeket, mint például csomagolási költséget, szállítási költség, külön kerül feltüntetésre. Az ár a megrendeléskor érvényes ár.

A vételár teljes kifizetésig termék az Áruház. tulajdonában marad. Ha a termék a vételár teljes kifizetését megelőzően mégis – bármely okból –az Ön birtokába kerül, felelősséggel tartozik az Áruház irányába mindazon károk tekintetében, amelyek megtérítésére senkit nem lehet kötelezni.

 

  1. A szállítás

A kiszállítás kizárólag Magyarország területén történhet. A szállítási idő és annak költsége nagymértékben függ választott szállítási módtól. A szállítási időkről a mindenkori megrendelési folyamat során tájékoztatja Önt az Áruház, ha a megadott szállítási idő nem tartható be, az Áruház erről Önt haladéktalanul tájékoztatja.

A terméknek a futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az Áruháznak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Az átvételi elismervény aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék). Kérjük, átvételkor ellenőrizze a csomag tartalmát.

Ha sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a futártól kérnie kell jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét az Áruház díjmentesen biztosítja.

 

 

  1. Az elállás joga:

Az elállási jog kizárólag a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkozik, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje („fogyasztó” jogszabályi fogalma).

Internetes vásárlás esetén Önt megilleti a termék visszaküldésének, a szerződéstől való elállásnak joga. Ezt azt jelenti, hogy Ön egyoldalúan visszaléphet a vásárlástól, mind a megrendelés időszaka alatt, egészen a termék kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül. Az elállást indokolni nem kell, de megköszönjük, ha visszajelzésével segíti munkánkat.

Amennyiben élni kíván ez elállás jogával, javasoljuk, szándékát írásban jelezze számunkra a következő e-mail vagy postacímen: office@irtotrio.hu 1116Bp. Sáfrány utca 37

A szövegezéshez segítséget nyújthat az általunk előkészített nyilatkozatminta.

Elállási szándékát szóban a következő telefonszámon jelezheti nekünk:06 1 315 0420

Elállás esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni számunkra (postára adni, futárt rendelni). A terméket személyesen is leadhatja a következő címen: 1116. Bp Sáfrány utca 37.

A visszaküldés költsége Önt terheli.

Kérjük, őrizzen meg minden dokumentumot, hogy igazolni tudja a termék átvételének időpontját, az elállás dátumát és a visszaküldés idejét is (számlát, átvételi elismervényt, megrendelőlapot stb.). Kérjük, küldje meg számunkra a termék visszaküldését igazoló dokumentumokat.

Cégünk a legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül napon belül a visszafizeti Önnek a vételárat, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült egyéb költségeket is (pl. szállítási díjat, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott). Kérjük, vegye tudomásul, hogy a visszafizetést visszatarthatjuk, amíg a termék vissza nem érkezik hozzánk, vagy nem igazolja számunkra.

Amennyiben a terméket nem csak kipróbálta, hanem használta is, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozik az Áruházunk felé.

A visszatérítés során ugyanazt a fizetési módot alkalmazzuk, ahogy Ön fizetett nekünk. Ha Ön más fizetési mód igényel, vagy ehhez hozzájárul, ezzel kapcsolatban semmilyen többletköltség nem terheli.

Önt nem illeti meg a visszaküldés, elállás joga:

  • olyan termék esetén, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac az Áruház által nem befolyásolható;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottunk elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
  • a termék romlandó vagy a minőségét csak rövid ideig őrzi meg;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke az Áruház által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

 

  1. Szavatosság, jótállás:
    1. Kellékszavatosság

Ön az Áruház hibás teljesítése esetén az Áruházzal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait érvényesíteni már nem tudja. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ön – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Áruház számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Áruház költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Áruház adott okot.

Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni az Áruházzal. Ön közvetlenül az Áruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket az Áruháztól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben az Áruház csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Önrészére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben az Áruház bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől – a megjelölt hiba szempontjából – elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

  1. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő vásárló – választása szerint – az a) pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Fogyasztó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti, azaz pénzbeli orvoslásra, árleszállításra és elállásra nincs mód, hiszen a gyártó és a fogyasztó között nem jött létre szerződéses jogviszony, hiányzik a szerződés. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Fogyasztónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igényét Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Fogyasztó felelős.

A fogyasztó a termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Áruház) szemben gyakorolhatja. A Polgári Törvénykönyv értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója is. A gyártó, forgalmazó (Áruház) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Áruház) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

  1. Jótállás

A fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év. Az egyes termékekre vonatkozó jótállási időtartam a termék adatlapján kerül feltüntetésre.

A jótállás kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést az Áruház vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Az Áruház a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

  • szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést az Áruház, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
  • rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
  • helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
  • elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó

  • elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Áruháznak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.
  • ha az Áruház a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát az Áruház költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. Az Áruháznak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek az Áruházat terhelik.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok megilletik.

  1. Szavatosság, jótállás érvényesítése

A termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét személyesen az Áruház alább meghatározott címén, e-mailen vagy telefonon jelezheti:

Ha a kiszállított áru láthatóan anyag- vagy gyártási hibás, ide tartoznak a szállításkor keletkezett sérülések is, akkor kérjük, hogy az ilyen jellegű hibákat jelentse azonnal. Ha nem él a panasz lehetőségével, az nem jár törvényes jogaira nézve következményekkel. Valamennyi, a megvásárolt áru törvényes, 2 éves szavatossági ideje alatt fellépő meghibásodására az Önnek járó törvényes jogok fennállnak.

A jótállási feltételekről bővebben a termékhez mellékelt dokumentumokból tájékozódhat. Ha nincsenek meg Önnek ezek a dokumentumok vagy nem műszaki cikkről van szó, akkor kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.

 

  1. A panaszkezelés, reklamáció:

Ha Önnek a termékekkel, rendeléssel, szállítással kapcsolatban kérdése, panasza van, kérjük, keressen minket a következő elérhetőségek valamelyikén:

Irtó Trió Kft

Ügyfélszolgálat címe: 1116. Bp Sáfrány utca 37

Telefonszáma: 06 1 3150420

Email címe: office@irtotrio.hu

A szóbeli panaszt megkíséreljük azonnal orvosolni. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Áruház a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőriz – vesz fel. A jegyzőkönyv 1 példánya Önt illeti meg.

Az Áruház a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén Önnek legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Az Áruház a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. A panasz elutasítása esetén az Áruház az elutasítás indokáról tájékoztatja Önt. Amennyiben a panasz az Áruház és Ön között nem rendeződik, békéltető eljárást vagy bírósági eljárást kezdeményezhet.  A békéltető testületek eljárásáról és a testületek elérhetőségéről itt olvashat: http://www.bekeltetes.hu

A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: http://www.bekeltet.hu

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86 Telefon: 06 (1) 488 21 31

Amennyiben úgy látja, az Áruház nem a jogszabályoknak megfelelően működik, bejelentéssel élhet a fogyasztóvédelmi hatóságok területi szervei felé: http://www.nfh.hu/teruleti

 

  1. A szerzői jogok

Az Áruházzal és annak megjelenésével kapcsolatos összes szellemi alkotáshoz (pl. az Áruház megjelenéséhez, termékadatbázishoz) kapcsolódó szerzői jog, a Irtó Trió Kft. illeti meg. Ezért Ön

  • a honlapok csak saját céljaira használhatja, tilos annak egészét vagy egyes részeit más célra használnia. Különösen a termékek fotóját, adatlapját nem másolhatja, nem töltheti le, nem terjesztheti a saját szükségleteit meghaladó mértékben;
  • nem zavarhat és/vagy akadályozhat más vásárlókat t a honlap használatában;
  • nem használhatja a honlapot kéretlen üzenetek vagy láncüzenetek küldésére, nem küldhet vírusokat, illetve veszélyes vagy kártékony programokat a honlapra, a honlap tartalmát nem változtathatja meg;

 

  1. A magatartási kódexek:

Az Áruház semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetette alá magát.

 

  1. Az adatkezelés szabályai:

Az adatkezelés részletes szabályi külön dokumentumban elérhetők: Adatkezelési Szabályzat

 

  1. Egyéb rendelkezések:

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016. január 1.

A jelen ÁSZF-ben nem kellően szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a szerződésekre vonatkozó jogszabályok irányadóak.